WERKT DE GESCHIEDENIS VAN UW YOUTUBE-HORLOGE NIET?

YouTube-kijkgeschiedenis is handig als je opnieuw wilt kijken wat je al hebt bekeken. Misschien heb je een educatieve video gezien en wil je er aantekeningen van maken. Of je wilt de stapsgewijze procedure noteren van de nieuwste doe-het-zelfvideo die je net hebt gezien. Of u wilt het nummer dat u onlangs heeft beluisterd opnieuw afspelen, maar de naam niet meer weten.

Wat uw reden ook is, u kunt niet ontkennen dat de kijkgeschiedenis van pas komt. Het kan dus heel vervelend zijn als het niet werkt of niet kan worden geladen. Misschien is uw internet gewoon te traag, is de app niet bijgewerkt of is er iets mis met uw account. We weten niet wat de mogelijke reden is waarom YouTube zo werkte, maar onze YouTube-klantenondersteuning doet dat zeker.

Voor elke vorm van hulp met betrekking tot uw account, kunt u contact opnemen met onze YouTube-klantenservice en ons team zal u de beste oplossingen bieden. Omdat het echter niet altijd mogelijk is om het serviceteam te bereiken, volgen hier enkele oplossingen die u ondertussen kunt proberen.

SCHAKEL PAUZE GESCHIEDENIS OP YOUTUBE APP UIT

De functie Pauzegeschiedenis van YouTube stopt niet alleen met het opnemen van je kijkgeschiedenis, maar verhindert ook dat deze wordt weergegeven in de app. U kunt deze functie uitschakelen door de onderstaande procedure te volgen:

  1. Log in op je YouTube-account.
  2. Ga naar de app-instellingen in het menu.
  3. Klik op de knop Geschiedenis.
  4. Ga naar het gedeelte Privacy.
  5. Schakel vanaf hier de functie Geschiedenis pauzeren UIT.
Als u merkt dat deze functie al is uitgeschakeld, betekent dit dat u alternatieve methoden moet proberen om de fout op te lossen. Je kunt er ook voor kiezen om contact op te nemen met onze YouTube-klantenondersteuning voor betere hulp.

  1. Sluit de YouTube-app vanuit de taakbalk en open deze opnieuw.
  2. Voer een snelheidstest uit op uw apparaat en vergelijk de resultaten met de aanbevelingen van de app.
  3. Als u soortgelijke problemen opmerkt met de andere apps, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw internetprovider.
  4. Werk de app en uw apparaat bij naar hun nieuwste versies.
  5. Controleer uw systeem op mogelijke malware- of virusinfecties.
  6. Verwijder eventuele tijdelijke bestanden door de cache en app-gegevens te wissen.
  7. Verwijder de applicatie en installeer deze opnieuw om eventuele streamingfouten te verminderen.
Voor meer ondersteuning kunt u op elk gewenst moment contact opnemen met onze technische dienst van YouTube. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat ondersteuning. We beloven u binnen de kortste keren terug te komen met de beste oplossingen.

Het enige dat u hoeft te doen, is de fout melden en de rest aan ons overlaten.

We helpen u graag verder!

We bieden ook servicegerelateerde Instagram Klantenservice

Comments

Popular posts from this blog

WAAROM SPELEN YOUTUBE-VIDEO'S NIET IN GOOGLE CHROME?